Tuesday, April 12, 2011

seronok sehh....

assalamualaikum.....

ari ni ase rajin lak nak update blog ni....
actually sebernarnye nak ckp aku ni sakit badan......
xde matip nak ckp gitu...
ahhaha
xde ar aku bru blik dr kem fasi kat bentong...
sonok sgt.....
first kami smpai kol 12mlm...
gelap seh tmpat tu...
so kami terpaksa nek trak tu ke tempat tu...
cz bas xleh masuk...
sonok naik trak...
menjerit2 kami....
fptt la xmenhan....
macam kene santau menjerit xigt dunia...
nak bt cane nek bukit punyer tgi cam nak terbalik trak tu....
tp kami cam sardin dlm trak tu cz kene masuk sekali ngan beg dak2 ni....
lawak gile lau igt...


kawan2 fasi pon best gile ar....
sporting doo....
syok abis...
mcm2 kiteorg bt.....
mlm tu kiteorg masuk utan....
blaja bearing....
lau hilang padan muke...

yg xmenahan kiteorg pnjat tembok.....
terpakse pijak atas org...
tp walau byk cabaran tetap hepy....
mandi air selut....
kotor n busukkkkkk....
smpai masuk dlm idung...
bau baju aku xyah ckp la kan....
rendam kolam ikan mati semua ikan....

group aku ALL STAR mmg power....
diorg baik sehh.....
mail, hanif, rashid,zarif, munawer ( name die munir tp aku pgil munawer..hha), rooven, faizan, kak bella, zaza, zul, nita, diana, n aisyah.....
time kasih ar kat korg.....
bersatu hati....

pas kiteorg men halangan kene bt rakit la....
tu yg paling aku suke cz men AIRRRRRRRR...
syok3......
nasib bek rakit kiteorg xtenggelam...
tq kat munawer pakar rakit kami..hahaah
mmg aku enjoy gile ar dlm air tu...
cam xigt dunia la annn...
suke sgt men air...

pas abis xtvt time nak blik semua muke cam ape je...
xlarat...
sakit tgn,kaki semua ade...
hahhahah....


papepon kem ni mmg terbaik.....
axtvt die mmg lasak...
harap persahabatan kite semua kekal la erk...
enjoy abis...
kite jumpe lagi bulan 9 nt....
all the best fasi....

















1 comment:

  1. heehehe.... teringat memori nih...... huhuhuh..... x leh bla skali... sy leh lak mengelat.... x join maen panjat2 tembok tuh... haahaha

    ReplyDelete