Tuesday, January 25, 2011

oh tidak!!!

erm malam ni saje je nak update blog...borink ah..eh bleh plak aku borink tgh2 mlm ni...dah la esok de kuiz..mmg aku xstudy lnsung..mmg hebat ko yana..ahahah...erm ade benda nak bgtau ttg remaja skang...aku bkn lah nak ckp aku ni bek sgt...cume aku tahu btas2 pergaulan n mane yg bek n bruk..aku xsuke btol la tgk girl n boy ni suke2 men sentuh2...sentuh tgn lah,pipi lah,men gurau senda xtau malu...eh tolonglah kite org islam..jgelah pergaulan ckit...benda tu haram...yg haram tulah org nak buat...yg girl plak igt la kite ni prmpuan...jage maruah tu ckit...jgn senang2 je bagi laki sentuh...lau suami kite xpelah jugak...kite manusia biase xde yg sempurna tapi kite boleh mencegah hal2 yg xsepatutnyer....dah la aku pon malas nak membebel malm2 buta ni..lgpon dah penat...pst : bkn nak mengaibkan sesaper cume sebagai renungan sesama umat islam...assalamualaikum w.b.t..peace no war...=)

No comments:

Post a Comment