Thursday, February 24, 2011

darahhhhhhhh.........



tajuk entry xmcm nak hot palk annn...ape benda sal darah tu...
jeng3...xde paper pon....
aku ni dah dkt 3 mggu seseme n batuk...
xsembuh2.....tp aku redha je...
Allah nak uji aku....
adakah aku kuat tempuhinye....
tp yg pling aku tkut sakit aku xmcm sakit dulu2...
pelik jew....
jeli ckit la nak ckp tp xpe suke ati korang la nak geli ke ape an...
aku xkesah nak cite gak....
aku hembus la something an tp aku t'kjut warna something tu lain sgt...
korg byg warna kuning cmpur merah....
cam tu lah warna something tu....
cam darah pon ade......
tp aku xtau la ape benda ann....
Allahuakbar.......
lau Allah btul2 nak uji aku ...aku terima seadanye.....
tp aku kene usaha....kene selalu berdoa....mtk Allah jauhkan dr segala pyakit....

“YA Allah, kurniakanlah kesihatan pada badan hamba, Ya Allah kurniakanlah kesihatan pada telinga hamba, Ya Allah kurniakanlah kesihatan pada mata hamba, Ya Allah, hamba berlindung kepada-Mu daripada kekufuran dan kepapaan, Ya Allah, hamba berlindung kepada-Mu daripada kesengsaraan azab kubur, tiada Tuhan melainkan Engkau.” amin...

ape2 pon kite hamba Allah....kene caye ape yg berlaku ade hikmah dsebaliknya...




No comments:

Post a Comment