Tuesday, February 22, 2011

nak jerit buleh..

aku xtau la naper aku nak buat tajuk entry cam ni...ntah la cz mmg btul aku hepy kot...
hepy la sgt kan dlm keadaan yg xbape cht ni pon leh hepy ark aku...
kate idup kene ceria..mesti kene hepy..hahaha

tp tul la dlm mggu ni aku hepyyyyyyyyyyyyy sesangattttttttt...byk bnda yg buat aku gembira....
tp ade satu la yg pling buat aku hepy jew.........rase nak senyum je slalu....
hahah nt org ckp aku gile senyum je slalu...
hnye Allah sje yg tahu betapa hati aku ni gembira...
rase cam aku nak jerit kat dunia  ni  nk ckp aku ni hepy...
eh yana over er kaw...agak2 la nak hepy pon kan....

alangkah indahnyer lau aku l;eh hepy cam ni selau kan...
ape yg penting aku harap benda yg bt aku hepy ni akan jdi realiti suatu ari nt...
ahh..benda aku ckp...bkn la perkara lebih sesuai...
aminnnnnnn...semoga ape yg aku impikan dlm dunia khayalan akan jdi realiti pade dunia yg nyate...
 ps : idup mesti hepy..jgn hirau ape org ckp...ok...peace no war!!!!!

No comments:

Post a Comment