Saturday, February 26, 2011

~senaman d pagi exam~

  tajuk entry aku ari ni mmg seronok sehh...
nak tau nape?????????
ari ni aku de exam......
energy management lagi.............
bile dlm dewan pekse mulalah aku gelabah...
buat pesanan delivery kat kawan tuk anta jawapan kat aku...
sengal kan...
pastu bile dpt kertas soalan
org lain bce doa dulu...
aku???????????
buka je soklan aku dah terbeliak mata....
juling sebelah....hihihihi....
pastu mulalah aku buat senaman leher time tu....
pusing kanan 8 kali...pusing kiri 8 kali.....
jenguk jwpan org....
hahahahahhah
yana2...
n aku kene marah dgn en johari cz mtk kertas +...
yana : en sy nak kertas...
en : nah ambik...
yana : lah satu je ke mane cukup
en : 1 cukup lah...nak byk2...
yana : ok....( smbil ketawa tp buat muke xpuas ati)...dlm ati.xpe2 nt aku mtk lagi....
erm pape pon redha jelah dgn jawapan aku tu...
asal aku jawab sude....



mcm nikah aku time jwb exam??????

2 comments:

  1. mmm.... yana2..... teleng sana/.... teleng sini pun...... gempaq jugak result nyer nanti.... heheheh

    ReplyDelete
  2. eh mane ade lah....xdelah gempaq pon....lau qempak 4.oo ler...

    ReplyDelete