Sunday, November 14, 2010

~ ExciTEd GiLEr !!!!!!!!!!!! ~

hai...hahahaha...smlam aku sgt excited bile dapt buat blog...time kasih pade kamaa cz ajar buat blog...
pastu nak tau excitednyer dapt men blog tetiba laptop aku rosakkkkkkkkk....arrrrrrrhhhh!!!!!!!sakitnyer jiwa....cam tau je aku ni ngah bersemangat..hahah..ceeeewh...
laptop aku sakit...cian dier....masuk virus banyak nak mati tapi nasib bek die xmati lagi.....godek punyer godek laptop tu ngan kama sampai kul 2 lebih....cian kama terpaksa teman aku tido malam tadi.....

erm ari ni punyer cite aku n kama bgun lmbat..lepas je smyg subuh terus melompat atas katil balik....sedapnyer dapat tido....uhhhhh....ujan plak tu...mmg lena sampai ke kayangan la....

yang kelakornyer kami semua xmkan nasi ari ni....nak tau nape????????????....jeng2...cz beras dah abis.....zita plak punyer la semangat nak masak...xpelah zita lain kali leh masak lagi....last2 maggi la menjadi pujaan hati kami....maggi oh maggi....tadi plak kama offer nak masak bihun sup.....tapi masin ckit......huuhuuhuhu..=)...xpelah kama kami hargai masakan kama......lapo punyr lapo kami pon hantam jolah...asal perut konyang...kuakua....memang kelakor.....bile cik najah xde semua jadi huru hara....ahahahahahahhaha.....

No comments:

Post a Comment