Friday, November 19, 2010

~ nAsI ~

erm ari ni dah lepas exam tech com....de ke patut kiteorg kene marah cz xmasuk dewan examm...pehal cz dlm jadual tulis kol 9...tp sebenarnye kol 8.30...adoooiii...sape la yg buat jdual..hampeh tul...
mase jwb exam lak punyer la perut aku ni nyanyi lgu siti nurhaliza..(aku xminat pon ct)ahakss...balik je gadong nmpk mak cik tu de jual nasi...pe lgi kiteorg terus pecut 100 meter nak beli nasi....sekali tgk kami cam dak2pelarian yg xmkn bermiggu2...berebut2 nak beli nasi..(tp aku xlah berebut)uuhuh..aksi lawak.....
lepas beli laut aku masak nasi....tau ape yg terjadi kat nasi tu....keras la plak!!!!!!!!!!!! hahaha suri kawn2....aku xpndai masak beras malaysia...maklumla kat umah selalu masak beras thailand....huhuhuhuhuh....

2 comments:

  1. ye ke cik yana x berebot2 beli tdi...........hu3
    bkn ke awk owg 1st yg belari tdi...........hu3

    ReplyDelete
  2. yana..kan ker yana ygpling laju nk p bli mknn td?

    ReplyDelete