Monday, November 22, 2010

MaRi mEngEmAs........poyo je....

erm ari ni dah lepas paper pm.....bkn men hepy lagi czxdapat jawab.....aku mmg cam tu....dlm dewan tadi asyik tgk org je keje aku.....pastu sengih2 cam kerang busuk...=)....papepun redha je....aku dah buat yg terbaik....chayook2..jgn tension yana...go..go...esok last paper.....malaysia boleh!!!!!!!!...

balik je exam aku,najah,matun,and seha mula la mengemas barang2 kami yg byk cam longgokan sampah!!!!hahahha.....jahat giler aku kan....dgn hati yg sgt berat kami mula kene angkut barang simpan lam stor....bkn suke riang dapat angkat barang...bukan ape jarang sekali dapat exercise!!...xmacam sengal plak kan gembira angkut barang....nak tercabut kepala lutut aku.....dah bleh golek2 dah kepala lutut ni...ahhahahah.....btw umah kami dah kosong...yahooooooooooo....esok merdeka......!!!!!!!!!!!!



tgk2 byk kan barang kami.......


ciap kene angkut dgn kete....wakakakakak.....

No comments:

Post a Comment