Tuesday, November 23, 2010

~KeNaNgAn tEriNdAh~

hari ni hari pling indah cz mase berperang dah tamat!!!!!yahooooo...merdeka!!!...abis je berperang tadi kami geng 12 p jalan2 sekitar bandar melaka...weekkk!!! geli jer cam xpnh g jenjalan.....hahahh....tapi sebenarnyer kami 11 org je cz wanie dah pon blik kg....ari ni gak kenangan istimewa buat cik seha kiter cz kami sambut besday die secara mgejut!!!!!!!surprise SEHA.....!!!!!...hope seha hepy ok...apepun kite adalah 1...ALL 4 ONE..ONE 4 ALL....hahhah...gedik je buat ayat gini....=)....abis makan2 kami window shopping....ape lagi jom terjah semua kedai!!!...yg lawak nyer ade kakak tu marah kiteorg cz kiteorg masuk kedai die pastu try2 je terus blah...hahhahah...malu kat org!!ape2 pon kami cam biase buat selamber jew....ade kami kesah...=)...ok lah papepon kami sgt hepy n hope sem depan kite kuar ramai2 lgi erk.....luv u geng 12!!!(pesanan dr penaja : gmbar kite2 xmasuk kan dlm laptop lagi...so xleh nak upload dlm blog ni...peace no war!!!).....



gengz 12....

erm ckp sal kenangan ni aku teringat kesah giler ni...time tu aku form 6....p sek nek moto...nak kate ganas la kononyer...org nek basikal, bas tp aku jadi minah rempit...1 ari tu time aku blik sek ade polis buat sekatan jalan rayer.....terkejut beruk aku dibuatnyer.....takut pon ade....gembira pon ade....eh gembira ape kebendanyer lau polis kat depan mata....mase aku dah sampai dekat ngan polis tu aku pon buat2 la tersengih2 cam kerang busuk buat gaye menggoda....hahaah...xde lah sampai cam tu...tipu je....sampai je dekat aku dgn selamber badaknyer terus pecut moto....hahaahah...sengal giler...polis tu terkejut n die tgk jelah nak buat cam ner lagi kan.....hahahahaha...aku pon terkejut gak cz xsangka berani giler aku melarikan diri dari polis.....xde lesen cam tu lah lagaknyer....tapi skang xberani dah nak buat cam tu lau kene tahan polis....dulu aku ganas ckit tapi skang????????ehem2 sopan la ckit....ckit je xbyk....(sopan ke???????)ape2 pon tu kenangan terindah aku xleh lupe.......like it!!



hahah..cam ni lah lau aku merempit.....hehehehe

1 comment: